Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Грикун, Юлія Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-22T06:58:51Z | |
dc.date.available | 2023-09-22T06:58:51Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Грикун Ю. О. Освітньо-розважальне відео (комічні сценки у жанрі «мандзай») як сучасний засіб навчання японської мови майбутніх перекладачів / Ю. О. Грикун // Вісник КНЛУ: Серія «Педагогіка та психологія». – 2022. – Вип. 37. – С. 53-63. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5181 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається застосування освітньо-розважальних відео як одного з ефективних засобів технології ед’ютейнмент під час навчання японського мовлення та вплив гумору на процес навчання. В цьому контексті висвітлюється такий феномен, як японський комедійний жанр “мандзай”,зокрема, питання його походження, еволюції, специфіка японських гумористичних діалогів у даному жанрі, яка також відображає менталітет японців та їхню комунікативну поведінку, та формування лінгвосоціокультурної компетентності у студентів – майбутніх перекладачів на початковому ступені навчання за допомогою вищезазначених засобів. На матеріалі проаналізованих сценаріїв освітньо розважальних відео у жанрі “мандзай” представлено структуру гумористичних діалогів, показано переваги застосування завдань у вищевказаномужанрі, які роблять навчання японського мовлення ефективнішим. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Видав. центр КНЛУ | en_US |
dc.subject | технологія “ед’ютейнмент” | en_US |
dc.subject | освітньо-розважальні відео | en_US |
dc.subject | гумор | en_US |
dc.subject | діалог | en_US |
dc.subject | японський комедійний жанр “мандзай” | en_US |
dc.subject | лінгвосоціокультурна компетентність | en_US |
dc.subject | комунікативна поведінка | en_US |
dc.title | Освітньо-розважальне відео (комічні сценки у жанрі «мандзай») як сучасний засіб навчання японської мови майбутніх перекладачів | en_US |
dc.type | Article | en_US |