Abstract:
У статті розглядається застосування освітньо-розважальних відео як одного з ефективних засобів технології ед’ютейнмент під час навчання японського мовлення та вплив гумору на процес навчання. В цьому контексті висвітлюється такий феномен, як японський комедійний жанр “мандзай”,зокрема, питання його походження, еволюції, специфіка японських гумористичних діалогів у даному
жанрі, яка також відображає менталітет японців та їхню комунікативну поведінку, та формування лінгвосоціокультурної компетентності у студентів – майбутніх перекладачів на початковому ступені навчання за допомогою вищезазначених засобів. На матеріалі проаналізованих сценаріїв освітньо розважальних відео у жанрі “мандзай” представлено структуру гумористичних діалогів, показано переваги
застосування завдань у вищевказаномужанрі, які роблять навчання японського мовлення ефективнішим.