Короткий опис(реферат):
У статті розглянуто діалогу згідно з принципом міжкультурної взаємодії, який спряє
формуванню міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності, що, як вважається останнім часом, неможлива без використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій і дотичних засобів навчання. Матеріалом дослідження виступають гумористичні діалоги японського комедійного жанру “мандзай”, які було відновлено з двох освітньо-розважальних відео (останнє кваліфікується як засіб технології ед’ютейнменту). Подано аналіз вищевказаних діалогів з точки зору їхніх комунікативних, психологічних і мовних особливостей з опертям на класифікацію психолінгвістичних особливостей діалогічного мовлення, розроблену українськими
науковцями, як вагомого в формуванні міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності. Також висвітлено, яка з вищевказаних особливостей створює комічний ефект, адже діалоги мають гумористичне забарвлення, та являє собою підґрунтя розгортання діалогу цього жанру.