Abstract:
Стаття ґрунтується на результатах аналізу робіт зарубіжних і вітчизняних учених, присвячених
проблемам методики навчання іншомовного діалогічного мовлення та формування іншомовної
компетентності у цьому виді мовленнєвої діяльності. Розглянуто специфіку індивідуалізації освітнього
процесу та диференційованого підходу до навчання іноземних мов як її практичної реалізації на заняттях
з іноземної мови. Проаналізовано хронологію розвитку наукових підходів і методів навчання іншомовного
діалогічного мовлення та актуальний стан наукового дослідження цієї проблеми. За результатами
проведенного аналізу визначено теоретичні засади, на яких може бути практично реалізоване
диференційоване навчання іншомовного діалогічного мовлення. Акцентовано необхідність дослідження
цієї проблеми в прямій її постановці, а саме: розробленні методики диференційованого формування
англомовної компетентності в діалогічному мовленні та експериментальної перевірки її ефективності.