dc.contributor.author |
Щербина, Мадіна Баталівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-22T11:34:38Z |
|
dc.date.available |
2023-09-22T11:34:38Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Щербина М. Б. Мотивувальна диференціація формування компетентності в англійському діалогічному мовленні: теоретичне обґрунтування й засоби реалізації / М. Б. Щербина // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2018. – Вип. 28. – С. 48 - 55 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5196 |
|
dc.description.abstract |
Стаття ґрунтується на результатах аналізу досліджень зарубіжних і вітчизняних учених,
присвячених проблемам мотивів учіння студентів. Проаналізовано й представлено у таблиці наявні
наукові концепції щодо типології мотивів учіння. Спираючись на результати попередніх досліджень,
обґрунтовано вплив мотивації учіння студентів на його характер і результати їхньої успішності. Унаслідок
проведеного аналізу теоретично обґрунтовано один із видів диференційованого формування у майбутніх
учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні – мотивувальну диференціацію. Контекстом
методики диференційованого формування іншомовної компетентності в діалогічному мовленні обрано
особистісно-діяльнісний підхід, а засобом реалізації – рольову гру. Теоретичні дані дослідження перевірено
в ході анкетування, перебіг і результати якого наведено в статті. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Видав. центр КНЛУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогіка та психологія;Вип. 28 |
|
dc.subject |
мотиви учіння |
en_US |
dc.subject |
особистісна диференціація |
en_US |
dc.subject |
мотивувальна диференціація |
en_US |
dc.subject |
особистісно-діяльнісний підхід |
en_US |
dc.subject |
рольова гра |
en_US |
dc.subject |
learning motives |
en_US |
dc.subject |
personality oriented differentiation |
en_US |
dc.subject |
motive differentiation |
en_US |
dc.subject |
learner centered approach |
en_US |
dc.subject |
role-play |
en_US |
dc.title |
Мотивувальна диференціація формування компетентності в англійському діалогічному мовленні: теоретичне обґрунтування й засоби реалізації |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |