Abstract:
Стаття ґрунтується на результатах аналізу досліджень зарубіжних і вітчизняних учених,
присвячених проблемам мотивів учіння студентів. Проаналізовано й представлено у таблиці наявні
наукові концепції щодо типології мотивів учіння. Спираючись на результати попередніх досліджень,
обґрунтовано вплив мотивації учіння студентів на його характер і результати їхньої успішності. Унаслідок
проведеного аналізу теоретично обґрунтовано один із видів диференційованого формування у майбутніх
учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні – мотивувальну диференціацію. Контекстом
методики диференційованого формування іншомовної компетентності в діалогічному мовленні обрано
особистісно-діяльнісний підхід, а засобом реалізації – рольову гру. Теоретичні дані дослідження перевірено
в ході анкетування, перебіг і результати якого наведено в статті.