Repository of
Kyiv National Linguistic University

Мотивувальна диференціація формування компетентності в англійському діалогічному мовленні: теоретичне обґрунтування й засоби реалізації

Show simple item record

dc.contributor.author Щербина, Мадіна Баталівна
dc.date.accessioned 2023-09-22T11:34:38Z
dc.date.available 2023-09-22T11:34:38Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Щербина М. Б. Мотивувальна диференціація формування компетентності в англійському діалогічному мовленні: теоретичне обґрунтування й засоби реалізації / М. Б. Щербина // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2018. – Вип. 28. – С. 48 - 55 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5196
dc.description.abstract Стаття ґрунтується на результатах аналізу досліджень зарубіжних і вітчизняних учених, присвячених проблемам мотивів учіння студентів. Проаналізовано й представлено у таблиці наявні наукові концепції щодо типології мотивів учіння. Спираючись на результати попередніх досліджень, обґрунтовано вплив мотивації учіння студентів на його характер і результати їхньої успішності. Унаслідок проведеного аналізу теоретично обґрунтовано один із видів диференційованого формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні – мотивувальну диференціацію. Контекстом методики диференційованого формування іншомовної компетентності в діалогічному мовленні обрано особистісно-діяльнісний підхід, а засобом реалізації – рольову гру. Теоретичні дані дослідження перевірено в ході анкетування, перебіг і результати якого наведено в статті. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Видав. центр КНЛУ en_US
dc.relation.ispartofseries Педагогіка та психологія;Вип. 28
dc.subject мотиви учіння en_US
dc.subject особистісна диференціація en_US
dc.subject мотивувальна диференціація en_US
dc.subject особистісно-діяльнісний підхід en_US
dc.subject рольова гра en_US
dc.subject learning motives en_US
dc.subject personality oriented differentiation en_US
dc.subject motive differentiation en_US
dc.subject learner centered approach en_US
dc.subject role-play en_US
dc.title Мотивувальна диференціація формування компетентності в англійському діалогічному мовленні: теоретичне обґрунтування й засоби реалізації en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account