Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Щербина, Мадіна Баталівна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-22T11:34:38Z | |
dc.date.available | 2023-09-22T11:34:38Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Щербина М. Б. Мотивувальна диференціація формування компетентності в англійському діалогічному мовленні: теоретичне обґрунтування й засоби реалізації / М. Б. Щербина // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2018. – Вип. 28. – С. 48 - 55 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5196 | |
dc.description.abstract | Стаття ґрунтується на результатах аналізу досліджень зарубіжних і вітчизняних учених, присвячених проблемам мотивів учіння студентів. Проаналізовано й представлено у таблиці наявні наукові концепції щодо типології мотивів учіння. Спираючись на результати попередніх досліджень, обґрунтовано вплив мотивації учіння студентів на його характер і результати їхньої успішності. Унаслідок проведеного аналізу теоретично обґрунтовано один із видів диференційованого формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні – мотивувальну диференціацію. Контекстом методики диференційованого формування іншомовної компетентності в діалогічному мовленні обрано особистісно-діяльнісний підхід, а засобом реалізації – рольову гру. Теоретичні дані дослідження перевірено в ході анкетування, перебіг і результати якого наведено в статті. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Видав. центр КНЛУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка та психологія;Вип. 28 | |
dc.subject | мотиви учіння | en_US |
dc.subject | особистісна диференціація | en_US |
dc.subject | мотивувальна диференціація | en_US |
dc.subject | особистісно-діяльнісний підхід | en_US |
dc.subject | рольова гра | en_US |
dc.subject | learning motives | en_US |
dc.subject | personality oriented differentiation | en_US |
dc.subject | motive differentiation | en_US |
dc.subject | learner centered approach | en_US |
dc.subject | role-play | en_US |
dc.title | Мотивувальна диференціація формування компетентності в англійському діалогічному мовленні: теоретичне обґрунтування й засоби реалізації | en_US |
dc.type | Article | en_US |