Abstract:
У статті представлено результати дослідження впливу індивідуальних особливостей когнітивних
процесів студентів на їхнє учіння щодо формування компетентності в іншомовному діалогічному
мовленні. Виокремлено пізнавальні процеси, які є провідними під час сприймання навчального матеріалу.
Проаналізовано залежність способу представлення діалогу-зразка від домінувальної перцептивної
модальності студента. Представлено результати проведеного анкетування студентів з метою виявлення
їхнього домінувального рецептивного каналу й подальшого розподілу їх на типологічні групи. На основі
результатів проведеного анкетування теоретично обґрунтовано рецептивно-когнітивну диференціацію
як вид диференційованого формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному
мовленні. Засобом її реалізації обрано діалог-зразок.