dc.contributor.author |
Щербина, Мадіна Баталівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-22T11:35:01Z |
|
dc.date.available |
2023-09-22T11:35:01Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Щербина М. Б. Формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні: рецептивно-когнітивна диференціація / М. Б. Щербина // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2018. – Вип. 29. – С. 128 - 134 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5197 |
|
dc.description.abstract |
У статті представлено результати дослідження впливу індивідуальних особливостей когнітивних
процесів студентів на їхнє учіння щодо формування компетентності в іншомовному діалогічному
мовленні. Виокремлено пізнавальні процеси, які є провідними під час сприймання навчального матеріалу.
Проаналізовано залежність способу представлення діалогу-зразка від домінувальної перцептивної
модальності студента. Представлено результати проведеного анкетування студентів з метою виявлення
їхнього домінувального рецептивного каналу й подальшого розподілу їх на типологічні групи. На основі
результатів проведеного анкетування теоретично обґрунтовано рецептивно-когнітивну диференціацію
як вид диференційованого формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному
мовленні. Засобом її реалізації обрано діалог-зразок. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Видав. центр КНЛУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогіка та психологія;Вип. 29 |
|
dc.subject |
індивідуалізація |
en_US |
dc.subject |
диференціація |
en_US |
dc.subject |
іншомовне діалогічне мовлення |
en_US |
dc.subject |
перцептивна модальність |
en_US |
dc.subject |
діалог-зразок |
en_US |
dc.subject |
individualization |
en_US |
dc.subject |
differentiated learning (instruction and assessment) |
en_US |
dc.subject |
speaking interaction competence |
en_US |
dc.subject |
perceptual modality |
en_US |
dc.subject |
model dialogue |
en_US |
dc.title |
Формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні: рецептивно-когнітивна диференціація |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |