Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Щербина, Мадіна Баталівна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-22T11:35:01Z | |
dc.date.available | 2023-09-22T11:35:01Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Щербина М. Б. Формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні: рецептивно-когнітивна диференціація / М. Б. Щербина // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2018. – Вип. 29. – С. 128 - 134 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5197 | |
dc.description.abstract | У статті представлено результати дослідження впливу індивідуальних особливостей когнітивних процесів студентів на їхнє учіння щодо формування компетентності в іншомовному діалогічному мовленні. Виокремлено пізнавальні процеси, які є провідними під час сприймання навчального матеріалу. Проаналізовано залежність способу представлення діалогу-зразка від домінувальної перцептивної модальності студента. Представлено результати проведеного анкетування студентів з метою виявлення їхнього домінувального рецептивного каналу й подальшого розподілу їх на типологічні групи. На основі результатів проведеного анкетування теоретично обґрунтовано рецептивно-когнітивну диференціацію як вид диференційованого формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні. Засобом її реалізації обрано діалог-зразок. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Видав. центр КНЛУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка та психологія;Вип. 29 | |
dc.subject | індивідуалізація | en_US |
dc.subject | диференціація | en_US |
dc.subject | іншомовне діалогічне мовлення | en_US |
dc.subject | перцептивна модальність | en_US |
dc.subject | діалог-зразок | en_US |
dc.subject | individualization | en_US |
dc.subject | differentiated learning (instruction and assessment) | en_US |
dc.subject | speaking interaction competence | en_US |
dc.subject | perceptual modality | en_US |
dc.subject | model dialogue | en_US |
dc.title | Формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні: рецептивно-когнітивна диференціація | en_US |
dc.type | Article | en_US |