Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні: рецептивно-когнітивна диференціація

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербина, Мадіна Баталівна
dc.date.accessioned 2023-09-22T11:35:01Z
dc.date.available 2023-09-22T11:35:01Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Щербина М. Б. Формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні: рецептивно-когнітивна диференціація / М. Б. Щербина // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2018. – Вип. 29. – С. 128 - 134 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5197
dc.description.abstract У статті представлено результати дослідження впливу індивідуальних особливостей когнітивних процесів студентів на їхнє учіння щодо формування компетентності в іншомовному діалогічному мовленні. Виокремлено пізнавальні процеси, які є провідними під час сприймання навчального матеріалу. Проаналізовано залежність способу представлення діалогу-зразка від домінувальної перцептивної модальності студента. Представлено результати проведеного анкетування студентів з метою виявлення їхнього домінувального рецептивного каналу й подальшого розподілу їх на типологічні групи. На основі результатів проведеного анкетування теоретично обґрунтовано рецептивно-когнітивну диференціацію як вид диференційованого формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні. Засобом її реалізації обрано діалог-зразок. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Видав. центр КНЛУ en_US
dc.relation.ispartofseries Педагогіка та психологія;Вип. 29
dc.subject індивідуалізація en_US
dc.subject диференціація en_US
dc.subject іншомовне діалогічне мовлення en_US
dc.subject перцептивна модальність en_US
dc.subject діалог-зразок en_US
dc.subject individualization en_US
dc.subject differentiated learning (instruction and assessment) en_US
dc.subject speaking interaction competence en_US
dc.subject perceptual modality en_US
dc.subject model dialogue en_US
dc.title Формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні: рецептивно-когнітивна диференціація en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу