dc.contributor.author |
Щербина, Мадіна Баталівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-22T11:35:33Z |
|
dc.date.available |
2023-09-22T11:35:33Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Щербина М. Б. Репродуктивно-когнітивна диференціація формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні: теоретичне обґрунтування й засоби реалізації / М. Б. Щербина // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2019. – Вип. 30. – С. 139 - 145 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5198 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено проблему диференційованого формування у майбутніх учителів іноземних
мов іншомовної компетентності в діалогічному мовленні. Акцентовано роль мислення в репродукуванні
набутих знань й окреслено підходи до його класифікації. Обґрунтовано доцільність репродуктивно когнітивної диференціації, зокрема за домінувальним типом мислення студентів. Шляхом тестування
студентів практично перевірено доцільність репродуктивно-когнітивної диференціації за типом їхнього
мислення. Розкрито сутність поняття “навчальна опора” й досліджено її роль у навчанні іншомовного
діалогічного мовлення на етапі створення студентами власних міні-діалогів. Досліджено дидактичний
потенціал коміксу як засобу реалізації репродуктивно-когнітивної диференціації. Запропоновано алгоритм
використання коміксу на етапі створення студентами власних міні-діалогів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Видав. центр КНЛУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогіка та психологія;Вип. 30 |
|
dc.subject |
диференційоване навчання |
en_US |
dc.subject |
діалогічне мовлення |
en_US |
dc.subject |
мислення |
en_US |
dc.subject |
навчальні опори |
en_US |
dc.subject |
комікс |
en_US |
dc.subject |
репродуктивно-когнітивна диференціація |
en_US |
dc.subject |
differentiated learning |
en_US |
dc.subject |
dialogical speech |
en_US |
dc.subject |
thinking |
en_US |
dc.subject |
educational supportive means |
en_US |
dc.subject |
comic strips |
en_US |
dc.subject |
reproductive-cognitive differentiation |
en_US |
dc.title |
Репродуктивно-когнітивна диференціація формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні: теоретичне обґрунтування й засоби реалізації |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |