Короткий опис(реферат):
У статті досліджено проблему диференційованого формування у майбутніх учителів іноземних
мов іншомовної компетентності в діалогічному мовленні. Акцентовано роль мислення в репродукуванні
набутих знань й окреслено підходи до його класифікації. Обґрунтовано доцільність репродуктивно когнітивної диференціації, зокрема за домінувальним типом мислення студентів. Шляхом тестування
студентів практично перевірено доцільність репродуктивно-когнітивної диференціації за типом їхнього
мислення. Розкрито сутність поняття “навчальна опора” й досліджено її роль у навчанні іншомовного
діалогічного мовлення на етапі створення студентами власних міні-діалогів. Досліджено дидактичний
потенціал коміксу як засобу реалізації репродуктивно-когнітивної диференціації. Запропоновано алгоритм
використання коміксу на етапі створення студентами власних міні-діалогів.