Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Щербина, Мадіна Баталівна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-22T11:35:33Z | |
dc.date.available | 2023-09-22T11:35:33Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Щербина М. Б. Репродуктивно-когнітивна диференціація формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні: теоретичне обґрунтування й засоби реалізації / М. Б. Щербина // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2019. – Вип. 30. – С. 139 - 145 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5198 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено проблему диференційованого формування у майбутніх учителів іноземних мов іншомовної компетентності в діалогічному мовленні. Акцентовано роль мислення в репродукуванні набутих знань й окреслено підходи до його класифікації. Обґрунтовано доцільність репродуктивно когнітивної диференціації, зокрема за домінувальним типом мислення студентів. Шляхом тестування студентів практично перевірено доцільність репродуктивно-когнітивної диференціації за типом їхнього мислення. Розкрито сутність поняття “навчальна опора” й досліджено її роль у навчанні іншомовного діалогічного мовлення на етапі створення студентами власних міні-діалогів. Досліджено дидактичний потенціал коміксу як засобу реалізації репродуктивно-когнітивної диференціації. Запропоновано алгоритм використання коміксу на етапі створення студентами власних міні-діалогів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Видав. центр КНЛУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка та психологія;Вип. 30 | |
dc.subject | диференційоване навчання | en_US |
dc.subject | діалогічне мовлення | en_US |
dc.subject | мислення | en_US |
dc.subject | навчальні опори | en_US |
dc.subject | комікс | en_US |
dc.subject | репродуктивно-когнітивна диференціація | en_US |
dc.subject | differentiated learning | en_US |
dc.subject | dialogical speech | en_US |
dc.subject | thinking | en_US |
dc.subject | educational supportive means | en_US |
dc.subject | comic strips | en_US |
dc.subject | reproductive-cognitive differentiation | en_US |
dc.title | Репродуктивно-когнітивна диференціація формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні: теоретичне обґрунтування й засоби реалізації | en_US |
dc.type | Article | en_US |