Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Щербина, Мадіна Баталівна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-22T11:35:55Z | |
dc.date.available | 2023-09-22T11:35:55Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Щербина М. Б. Підсистема вправ для диференційованого формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів / М. Б. Щербина // Іноземні мови. – 2021. - № 3. – С. 19 - 25 | en_US |
dc.identifier.issn | 1817-8510 | |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5199 | |
dc.description.abstract | У статті досліджується проблема диференційованого формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів. Зокрема представлено підсистему вправ за трьома моделями: вправи для навчання англомовного діалогу методом рецептивно-когнітивної диференціації навчання; вправи для навчання англомовного діалогу методом репродуктивно-когнітивної диференціації навчання; вправи для навчання англомовного діалогу методом емоційно-мотиваційної диференціації навчання. У контексті реалізації трьох моделей, формування навичок і умінь в англомовному діалогічному мовленні охоплює такі етапи: об’єднання реплік у діалогічні єдності (з попереднім або наступним слуханням діалогу зразка), укладання мінідіалогу, укладання власного діалогу певного функціонального типу. У межах кожного етапу подано приклад вправи для формування навичок та/або умінь в англомовному діалогічному мовленні; виокремлено її мету, вид і тип; до кожної вправи додаю приклад інструкції викладача. Зосереджено увагу, зокрема, на етапах реалізації диференційованого навчання за трьома типами. Так, рецептивно-когнітивна диференціація реалізується на етапі об’єднання реплік у діалогічні єдності з попереднім та/або наступним слуханням діалогу-зразка; репродуктивно-когнітивна диференціація – на етапі укладання власного мінідіалогу; емоційно-мотиваційна диференціація – на етапі укладання власного діалогу певного функціонального типу. Розроблено навчальні засоби реалізації диференційованого навчання англомовного діалогу для різних типологічних підгруп студентів: два варіанти навчального коміксу (за домінувальним типом мислення студентів) як засобу реалізації репродуктивно-когнітивної диференціації; запропоновано комунікативні ситуації двох типів (за домінувальними пізнавальними мотивами студентів) для реалізації емоційно-мотиваційної диференціації навчання. Наведено приклади навчального опертя. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;№ 3 | |
dc.subject | діалогічне мовлення | en_US |
dc.subject | диференційоване навчання | en_US |
dc.subject | підсистема вправ | en_US |
dc.subject | засоби навчання | en_US |
dc.subject | навчальні опертя | en_US |
dc.subject | навчальний комікс | en_US |
dc.subject | differentiated instruction | en_US |
dc.subject | English-speaking interaction | en_US |
dc.subject | subsystem of exercises | en_US |
dc.subject | learning cues | en_US |
dc.subject | learning comic strip | en_US |
dc.title | Підсистема вправ для диференційованого формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів | en_US |
dc.type | Article | en_US |