Abstract:
У статті аналізується один із ключових факторів туристичних послуг, яким є якість
обслуговування. Дане питання має особливу актуалізацію у зв’язку з процесом спрямування туристичної індустрії до світових стандартів, що в свою чергу є складовою частиною загальних євроінтеграційних процесів України, особливо з урахуванням надання їй статусу країни-кандидатана входження до ЄС. Вочевидь доводиться, що саме туризм став чи не найпершим етапом європейського рівня стандартів отримання послуг нашими співвітчизниками.
− Новизна дослідження -систематизації основних періодів розвитку якості послуг в умовах незалежної України і нових економічних відносинах, що стали можливими в періоді після 1991 року;
− формування характеристики сучасних трендів у сфері туризму і ключових понять якості, їх співвідношення із світовими стандартами;
− проведення аналізу шляхів збереження якості туристичних послуг у зв’язку з
обмежувальними наслідками, викликаними всесвітньою пандемією коронавірусу і військовим станом.