Abstract:
Актуальність теми роботи полягає у перспективності культурного
туризму та продиктована потребами сучасного суспільства, необхідністю
оптимізувати процеси, пов’язані з довгостроковим прогнозуванням розвитку
туризму в країні. Культурний туризм у Франції є дуже складним сегментом
туристичної індустрії, ринок культурного туризму у країні різноманітний і
багатогранний. У майбутньому цей сегмент туризму у країні, ймовірно, лише
зміцнюватиметься як прямо, так і опосередковано, оскільки зі зміною
рекреаційних потреб ознайомлення з культурними цінностями постає однією із
цілей сучасної людини, а отже, дослідження культурного туризму в країні
дозволить оцінити загальний «туристичний клімат» у країні, визначивши
основні вектори, що зумовлять сталий розвиток туризму у країні. До того ж,
масовий туризм, звичайно, ніколи не втратить своїх позицій, але туристи
стануть відвідувачами з більш різноманітними культурними потребами, що
зумовлює необхідність відкриття нових горизонтів культурного туризму для
країни, які здатні задовільнити попит навіть серед тих туристів, які традиційно
не вважаються цільовою аудиторією для культурного туризму у Франції.