dc.contributor.author |
Паршикова, Олена Олексіївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-19T20:05:48Z |
|
dc.date.available |
2023-10-19T20:05:48Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Паршикова О. О. Теоретичні основи навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи : автореф. на здобуття наук. ступеня док. пед. наук : спец.: 13.00.02 – теорія і методика навчання: германські мови / О. О. Паршикова. - К., 2010. - 45 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5331 |
|
dc.description.abstract |
Дисертаційна робота присвячена розробці теоретичних основ і системи навчання іноземної мови (ІМ) учнів початкової загальноосвітньої школи (ПЗШ), яка забезпечує успішне досягнення мети початкової іншомовної освіти – формування елементарної іншомовної комунікативної компетенції (ІКК) на рівні А1 – за рахунок економічного навчання (максимально ефективного за мінімальних витрат часу і сил учнів). Запропонований природовідповідний комунікативно-ігровий метод реалізує економічне навчання ІМ учнів ПЗШ шляхом узгодження методичних основ навчання з процесами засвоєння ІМ молодшими школярами та їх віковими можливостями у динаміці їх розвитку. |
en_US |
dc.subject |
природовідповідний комунікативно-ігровий метод |
en_US |
dc.subject |
адаптаційний і реорганізаційний етапи навчання |
en_US |
dc.subject |
квазі-, прото-, пара- і метаспілкування |
en_US |
dc.subject |
навчальна гра |
en_US |
dc.subject |
навчальний римований текст |
en_US |
dc.subject |
навчальна сюжетна історія |
en_US |
dc.subject |
nature-conforming communicative-playing method |
en_US |
dc.subject |
phases of adaptation and reorganization |
en_US |
dc.subject |
quasi-, proto-, para- and metacommunication |
en_US |
dc.subject |
teaching game |
en_US |
dc.subject |
teaching rhyme text |
en_US |
dc.subject |
teaching plot story |
en_US |
dc.title |
Теоретичні основи навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |