Repository of
Kyiv National Linguistic University

Теоретичні основи навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи

Show simple item record

dc.contributor.author Паршикова, Олена Олексіївна
dc.date.accessioned 2023-10-19T20:05:48Z
dc.date.available 2023-10-19T20:05:48Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Паршикова О. О. Теоретичні основи навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи : автореф. на здобуття наук. ступеня док. пед. наук : спец.: 13.00.02 – теорія і методика навчання: германські мови / О. О. Паршикова. - К., 2010. - 45 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5331
dc.description.abstract Дисертаційна робота присвячена розробці теоретичних основ і системи навчання іноземної мови (ІМ) учнів початкової загальноосвітньої школи (ПЗШ), яка забезпечує успішне досягнення мети початкової іншомовної освіти – формування елементарної іншомовної комунікативної компетенції (ІКК) на рівні А1 – за рахунок економічного навчання (максимально ефективного за мінімальних витрат часу і сил учнів). Запропонований природовідповідний комунікативно-ігровий метод реалізує економічне навчання ІМ учнів ПЗШ шляхом узгодження методичних основ навчання з процесами засвоєння ІМ молодшими школярами та їх віковими можливостями у динаміці їх розвитку. en_US
dc.subject природовідповідний комунікативно-ігровий метод en_US
dc.subject адаптаційний і реорганізаційний етапи навчання en_US
dc.subject квазі-, прото-, пара- і метаспілкування en_US
dc.subject навчальна гра en_US
dc.subject навчальний римований текст en_US
dc.subject навчальна сюжетна історія en_US
dc.subject nature-conforming communicative-playing method en_US
dc.subject phases of adaptation and reorganization en_US
dc.subject quasi-, proto-, para- and metacommunication en_US
dc.subject teaching game en_US
dc.subject teaching rhyme text en_US
dc.subject teaching plot story en_US
dc.title Теоретичні основи навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account