Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Паршикова, Олена Олексіївна | |
dc.date.accessioned | 2023-10-19T20:05:48Z | |
dc.date.available | 2023-10-19T20:05:48Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Паршикова О. О. Теоретичні основи навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи : автореф. на здобуття наук. ступеня док. пед. наук : спец.: 13.00.02 – теорія і методика навчання: германські мови / О. О. Паршикова. - К., 2010. - 45 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5331 | |
dc.description.abstract | Дисертаційна робота присвячена розробці теоретичних основ і системи навчання іноземної мови (ІМ) учнів початкової загальноосвітньої школи (ПЗШ), яка забезпечує успішне досягнення мети початкової іншомовної освіти – формування елементарної іншомовної комунікативної компетенції (ІКК) на рівні А1 – за рахунок економічного навчання (максимально ефективного за мінімальних витрат часу і сил учнів). Запропонований природовідповідний комунікативно-ігровий метод реалізує економічне навчання ІМ учнів ПЗШ шляхом узгодження методичних основ навчання з процесами засвоєння ІМ молодшими школярами та їх віковими можливостями у динаміці їх розвитку. | en_US |
dc.subject | природовідповідний комунікативно-ігровий метод | en_US |
dc.subject | адаптаційний і реорганізаційний етапи навчання | en_US |
dc.subject | квазі-, прото-, пара- і метаспілкування | en_US |
dc.subject | навчальна гра | en_US |
dc.subject | навчальний римований текст | en_US |
dc.subject | навчальна сюжетна історія | en_US |
dc.subject | nature-conforming communicative-playing method | en_US |
dc.subject | phases of adaptation and reorganization | en_US |
dc.subject | quasi-, proto-, para- and metacommunication | en_US |
dc.subject | teaching game | en_US |
dc.subject | teaching rhyme text | en_US |
dc.subject | teaching plot story | en_US |
dc.title | Теоретичні основи навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи | en_US |
dc.type | Other | en_US |