Abstract:
Метою нашої кваліфікаційної роботи є дослідження категорії модальних часток китайської мови в якості лінгвістичних маркерів реалізації функції впливу в тексті сучасної реклами, а також їх важливість для досягнення комунікативної ефективності рекламного тексту. Задля виконання поставленої мети визначено наступні дослідницькі завдання: - проаналізувати погляди китайських, українських та зарубіжних науковців стосовно проблеми дослідження категорії модальності;
- охарактеризувати структурно-семантичні та функціональні особливості модальних часток китайської мови, а також їх значення в розрізі рекламного дискурсу; - дослідити особливості використання модальних часток у реалізації рекламних стратегій на вербальному рівні; - визначити роль модальних часток як маркерів функції впливу на прикладах текстів комерційної китайської реклами; - надати детальну характеристику конкретних модальних часток та проаналізувати специфіку їхнього вживання в рекламних текстах.