dc.contributor.author |
Ващенко, Дарія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-02T19:38:31Z |
|
dc.date.available |
2023-12-02T19:38:31Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Ващенко Д. О. Модальні частки як маркери функції впливу в китайськомовних рекламних текстах : кваліфікаційна робота магістра з китайської філології / Д. О. Ващенко ; наук. кер. К. В. Шевченко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 113 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5441 |
|
dc.description.abstract |
Метою нашої кваліфікаційної роботи є дослідження категорії модальних часток китайської мови в якості лінгвістичних маркерів реалізації функції впливу в тексті сучасної реклами, а також їх важливість для досягнення комунікативної ефективності рекламного тексту. Задля виконання поставленої мети визначено наступні дослідницькі завдання: - проаналізувати погляди китайських, українських та зарубіжних науковців стосовно проблеми дослідження категорії модальності;
- охарактеризувати структурно-семантичні та функціональні особливості модальних часток китайської мови, а також їх значення в розрізі рекламного дискурсу; - дослідити особливості використання модальних часток у реалізації рекламних стратегій на вербальному рівні; - визначити роль модальних часток як маркерів функції впливу на прикладах текстів комерційної китайської реклами; - надати детальну характеристику конкретних модальних часток та проаналізувати специфіку їхнього вживання в рекламних текстах. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Модальні частки як маркери функції впливу в китайськомовних рекламних текстах |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |