Abstract:
Магістерська робота присвячена дослідженню евфемізмів у французькому медіа дискурсі.
Будучи головним джерел інформації і інструментом впливу на поведінку людей ЗМІ відіграють велику роль в сучасному суспільстві. Тексти газет і журналів є цікавим матеріалом для лінгвістичних спостережень.
Вживання евфемізмів викликано бажанням уникнути конфліктів та непорозумінь, а також для того, щоб створити комфортну ситуацію для співрозмовника. За допомогою евфемізмів журналісти намагаються передати негативні явища, що стосуються соціального та політичного стану спокійно, завуалювано, адже це може спричинити конфлікт чи образу.
Метою дослідження є вивчення евфемізмів та політично коректних одиниць у соціальній та культурній сферах, а також у політичному дискурсі, їх розвиток у сучасному житті та аналіз евфемізмів та політично коректних засобів масової інформації.
Політкоректність дуже важлива в наш час, адже одне неправильне слово може призвести до внутрішньодержавних та міждержавних конфліктів. Серед найважливіших причин використання політиками евфемізмів необхідно зазначити необхідність відповідати правилам соціуму та бажанням запобігти публічного резонансу.
Теоретичне значення результатів досліджень зводиться до можливості використання представлених в них результатів та висновків, теоретичних тверджень та фактичних даних для з'ясування проблем, пов'язаних з евфемізмами та політично коректними одиницями. Практичне значення результатів досліджень полягає у можливості використання основних теоретичних положень та висновків для надання рекомендацій користувачам медіа матеріалів.