Abstract:
Робота досліджує концепцію дискурсивних емоцій в сучасному англомовному медійному дискурсі. Структура роботи включає вступ, теоретичний і практичний розділи, загальні висновки, резюме, список використаних джерел та список
ілюстративних матеріалів. У вступі окреслено актуальність теми, об’єкт, предмет, мету, завдання та методи дослідження. Охарактеризовано практичну цінність та наукову новизну роботи. Описано використані матеріали та структуру роботи.
Перший розділ описує концепцію емоцій у контексті медійного дискурсу та їх вплив на лінгвістичне вираження. Емоції визначаються психічними феноменами та впливають на їх мовне вираження в засобах масової інформації. Конструкція емоцій у дискурсі залежить від когнітивних, ситуаційних і соціокультурних факторів, що виражаються через лінгвістичні засоби. У другому розділі розглядається роль масових медіа в генерації інформації та впливу на громадську думку. Досліджується використання мовних засобів для створення виразності у медійних текстах, зокрема
використання епітетів і метафор.