dc.contributor.author |
Піголь, Вікторія Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-27T11:40:24Z |
|
dc.date.available |
2019-11-27T11:40:24Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Піголь В. Д. Роль і засоби метафоричних елементів у сучасному французькому рекламному дискурсі : Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти ступеня « магістр » / В. Д. Піголь ; наук. кер. В. О. Рубан ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019. - 82 с. = Pihol V. Le role et les moyens des composants metaphorques dans le discours publicitaire du français moderne ; directeur de recherche V. O. Ruban ; KNLU. - K., 2019. - 82 P. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/548 |
|
dc.description.abstract |
У поданій роботі розглядається питання метафори як одного з основних стилістичних засобів в рекламному дискурсі та описується її особливості; подаються теорії визначення терміну метафора, а також подані основні проблеми у використанні метафори.
Завдання:
• ознайомитися з теоретичними основами досліджень про метафору;
• виокремити основні поняття використання метафори у рекламному дискурсі;
• виділити основні типи та особливості рекламних текстів;
• зробити аналіз засобів метафоризації, які використовуються у створенні рекламних текстів.
У першому розділі обґрунтовано поняття « метафора »; виявлено типи та види метафори, а також ознаки, характерні для написання рекламного тексту; подано основні проблеми у вживанні метафори в французькому рекламному дискурсі.
У другому розділі схарактеризовано види та типи рекламних текстів, особливості вживання метафори в кожному з них, розкрито методологію дослідження метафори в рекламних текстах.
У третьому розділі проаналізовано вживання різних видів метафори в рекламних текстах.
У висновках підводиться підсумок проведеного дослідження.
У розділі бібліографії подано список використаної літератури.
У розділі ілюстративного матеріалу наведено список електронних посилань на французькі журнали, що були використані для аналізу. |
en_US |
dc.language.iso |
fr |
en_US |
dc.subject |
рекламний дискурс |
en_US |
dc.subject |
рекламний текст |
en_US |
dc.subject |
метафора |
en_US |
dc.subject |
глянцеві журнали |
en_US |
dc.subject |
стилістична конвергенція |
en_US |
dc.subject |
стилістична маніпуляція |
en_US |
dc.subject |
метафоризація |
en_US |
dc.title |
Роль і засоби метафоричних елементів у сучасному французькому рекламному дискурсі |
en_US |
dc.title.alternative |
Le role et les moyens des composants metaphorques dans le discours publicitaire du français moderne |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |