Abstract:
У поданій роботі розглядається питання метафори як одного з основних стилістичних засобів в рекламному дискурсі та описується її особливості; подаються теорії визначення терміну метафора, а також подані основні проблеми у використанні метафори.
Завдання:
• ознайомитися з теоретичними основами досліджень про метафору;
• виокремити основні поняття використання метафори у рекламному дискурсі;
• виділити основні типи та особливості рекламних текстів;
• зробити аналіз засобів метафоризації, які використовуються у створенні рекламних текстів.
У першому розділі обґрунтовано поняття « метафора »; виявлено типи та види метафори, а також ознаки, характерні для написання рекламного тексту; подано основні проблеми у вживанні метафори в французькому рекламному дискурсі.
У другому розділі схарактеризовано види та типи рекламних текстів, особливості вживання метафори в кожному з них, розкрито методологію дослідження метафори в рекламних текстах.
У третьому розділі проаналізовано вживання різних видів метафори в рекламних текстах.
У висновках підводиться підсумок проведеного дослідження.
У розділі бібліографії подано список використаної літератури.
У розділі ілюстративного матеріалу наведено список електронних посилань на французькі журнали, що були використані для аналізу.