Abstract:
Метою даної магістерської роботи є дослідження лінгвостилістичних та
прагматичних особливостей турецькомовних фахових текстів сфери маркетингу
та їх відтворення при перекладі Українською мовою.
Для досягнення поставленої мети передбачені наступні завдання:
1. Розглянути теоретичний аспект вивчення фахових текстів сфери
маркетингу. 2. Визначити поняття маркетингового тексту та здійснити критичний огляд
літератури за досліджуваною тематикою.
3. Проаналізувати структуру та турецькомовних фахових текстів сфери
маркетингу.
4. Виявити лінгвостилістичні особливості, турецькомовних фахових
текстах сфери маркетингу.
3. Вивчити прагматичні особливості турецькомовних фахових текстів
сфери маркетингу.
4. Проаналізувати проблеми, що виникають при перекладі турецькомовних
фахових текстів сфери маркетингу на українську мову, зокрема пов'язані з
відтворенням лінгвостилістичних та прагматичних особливостей.
Виконання поставлених завдань дозволить збагатити знання про
лінгвостилістичні та прагматичні особливості турецькомовних фахових текстів
в сфері маркетингу.