dc.contributor.author |
Савченко, Дарина Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-12T09:49:37Z |
|
dc.date.available |
2023-12-12T09:49:37Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Савченко Д. М. Управління формуванням іміджу організації" (на прикладі ТОВ "ДМД Консалтинг") : кваліфікаційна робота магістра / Д. М. Савченко ; наук. кер. М. В. Тарасюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 83 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5620 |
|
dc.description.abstract |
Метою мого дослідження є розробка пропозицій та рекомендацій щодо формування та управління іміджем організації. Завданнями дослідження є: - провести докладне дослідження ролі іміджу в сучасному менеджменті та сформулювати чітке визначення поняття іміджу; - розглянути основні складові формування іміджу організації та зробити аналіз їх взаємодії між собою; - визначити методи та інструменти, які використовуються для управління іміджем організації та проаналізувати, які з них є найбільш ефективними в певних ситуаціях; - здійснити аналіз компанії, включаючи основні параметри та особливості діяльності підприємства; - здійснити оцінку існуючого іміджу підприємства, включаючи його сильні та слабкі сторони; - визначити та проаналізувати фактори, які впливають на імідж та репутацію підприємства; - сформулювати конкретні цілі та завдання для стратегії управління іміджем організації та визначити очікувані результати; - визначити цільову аудиторію організації та розробити стратегію позиціонування підприємства на ринку; - розробити план іміджевих комунікаційних стратегій та конкретних заходів для досягнення поставлених цілей. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Управління формуванням іміджу організації" (на прикладі ТОВ "ДМД Консалтинг") |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |