Abstract:
Метою мого дослідження є розробка пропозицій та рекомендацій щодо формування та управління іміджем організації. Завданнями дослідження є: - провести докладне дослідження ролі іміджу в сучасному менеджменті та сформулювати чітке визначення поняття іміджу; - розглянути основні складові формування іміджу організації та зробити аналіз їх взаємодії між собою; - визначити методи та інструменти, які використовуються для управління іміджем організації та проаналізувати, які з них є найбільш ефективними в певних ситуаціях; - здійснити аналіз компанії, включаючи основні параметри та особливості діяльності підприємства; - здійснити оцінку існуючого іміджу підприємства, включаючи його сильні та слабкі сторони; - визначити та проаналізувати фактори, які впливають на імідж та репутацію підприємства; - сформулювати конкретні цілі та завдання для стратегії управління іміджем організації та визначити очікувані результати; - визначити цільову аудиторію організації та розробити стратегію позиціонування підприємства на ринку; - розробити план іміджевих комунікаційних стратегій та конкретних заходів для досягнення поставлених цілей.