dc.contributor.author |
Харламова, Марина Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-21T12:38:46Z |
|
dc.date.available |
2023-12-21T12:38:46Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Харламова М. О. Психологічна культура педагога закладу дошкільної освіти як фактор розвитку емоційного інтелекту у дитини = Psychological culture of a preschool teacher as a factor in the development of a child's emotional intelligence : кваліфікаційна робота магістра з психології / М. О. Харламова ; наук. кер. Н. О. Кучеровська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 54 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5665 |
|
dc.description.abstract |
У дослідницькій роботі здійснено теоретичний аналіз психологічної культури педагога, емпірично досліджено особливості психологічної культури студентів педагогічного факультету. Теоретичний аналіз досліджуваної проблеми дозволив дійти висновку, що психологічна культура педагога - складне поняття. На думку більшості дослідників, вона включає сукупність знань з психології, вміння використовувати ці знання у роботі з дітьми, а також здатність бачити за поведінкою дитини її емоційний стан, рівень розвитку пізнавальних процесів, емоційно-вольової сфери, рис характеру; вміння орієнтуватися в педагогічних ситуаціях, оцінювати їх, вибирати відповідні способи спілкування з конкретною дитиною і групою дітей, адекватно оцінювати ситуації і впливати на психіку дошкільнят. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
психологічна культура |
en_US |
dc.subject |
педагог |
en_US |
dc.subject |
дошкільна освіта |
en_US |
dc.subject |
емоційний інтелект |
en_US |
dc.subject |
дитина |
en_US |
dc.title |
Психологічна культура педагога закладу дошкільної освіти як фактор розвитку емоційного інтелекту у дитини |
en_US |
dc.title.alternative |
Psychological culture of a preschool teacher as a factor in the development of a child's emotional intelligence |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |