Abstract:
Робота "Обкладинки англомовних і україномовних журналів у мультимодальному, рецептивному та перекладацькому аспектах" є комплексним дослідження спрямованимна з’ясування мультимодальної, рецептивної і перкладацької специфіки обкладинки журналу як мультимодального тексту. Робота вказує на те, що обкладинки журналів – це складні комунікаційні інструменти, які активно взаємодіють із читачами, а також відображають та впливають на культурні та суспільні цінності. Дослідження виявило, що на обкладинках журналів кожен елемент грає важливу роль у вираженні повідомлень та створенні потужного візуального наративу.
Мультимодальний підхід до вивчення обкладинок англійськомовних і українськомовних журналу дозволив встановити, що вербальний, візуальні
та стильові елементи відіграють невід’ємну та важливу роль у передачі повідомлень.