Abstract:
Мета роботи - вивчення лінгвосеміотики і прагматики англійськомовної комерційної реклами в українськомовних перекладах. Предметом даної роботи виступає аспект прагматики та лінгвосеміотики відносно англомовного рекламного тексту в українському перекладі.Практична значимість дослідження являє собою можливість визначення набору певних мовних засобів, лінгвосеміотичних прийомів та прагматичних особливостей з метою адекватного відтворення та ефективного сприйняття реклами українським споживачем. Проаналізовано роль елементів культурного контексту та внутрішньомовних нюансів у забезпеченні дієвості мотиваційних посилів рекламного тексту. Результати дослідження можуть бути використані у процесі підготовки фахівців та викладання дисциплін з практики перекладу, вивченні положень теорії іншомовної мовленнєвої комунікації, фахівцями рекламної галузі та галузі міжнародної торгівлі.