dc.contributor.author |
Кирій, Анастасія Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-05T15:26:30Z |
|
dc.date.available |
2024-02-05T15:26:30Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Методичні рекомендації для занять з настановно-корективного курсу фонетики англійської мови : навч. посібник для студентів І курсу / уклад. А. С. Кирій. - К., Вид. центр КНЛУ, 2024. - 52 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5700 |
|
dc.description.abstract |
Щоб допомогти студентам першого курсу, що вивчають англійську як
другу іноземну мову, в освоєнні фонетичної частини мови, були розроблені
методичні рекомендації для настановно-корективного курсу фонетики.
Актуальність розробки методичних рекомендацій зумовлена відсутністю
ілюстрованого посібника-довідника з інструкціями щодо артикуляції звуків
особливостей просодії в американському та британському різновидах
англійської мови.
Навчально-методичні рекомендації з настановно-корективного курсу
фонетики англійської мови розроблено для студентів І курсу першого
(бакалаврського) рівня, які здобувають вищу освіту за напрямком підготовки
035 Філологія. У запропонованих рекомендаціях враховано основні
положення робочої програми з другої іноземної мови (англійської).
Рекомендації розроблено на основі системного підходу. Характерною
особливістю навчально-методичних рекомендацій є аудіо- та візуальний
супровід, спрямований на ефективне засвоєння фонетичного матеріалу.
Навчально-методичні рекомендації містять 60 мультипланових вправ та
завдань, виконання яких сприяє формуванню у студентів фонетичної
компетентності на сегментному рівні. Запропоновані рекомендації можна
використовувати як на аудиторних заняттях, так і для самостійної роботи
студентів. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
glossary |
en_US |
dc.subject |
English Phonetics |
en_US |
dc.title |
Методичні рекомендації для занять з настановно-корективного курсу фонетики англійської мови |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |