Abstract:
Щоб допомогти студентам першого курсу, що вивчають англійську як
другу іноземну мову, в освоєнні фонетичної частини мови, були розроблені
методичні рекомендації для настановно-корективного курсу фонетики.
Актуальність розробки методичних рекомендацій зумовлена відсутністю
ілюстрованого посібника-довідника з інструкціями щодо артикуляції звуків
особливостей просодії в американському та британському різновидах
англійської мови.
Навчально-методичні рекомендації з настановно-корективного курсу
фонетики англійської мови розроблено для студентів І курсу першого
(бакалаврського) рівня, які здобувають вищу освіту за напрямком підготовки
035 Філологія. У запропонованих рекомендаціях враховано основні
положення робочої програми з другої іноземної мови (англійської).
Рекомендації розроблено на основі системного підходу. Характерною
особливістю навчально-методичних рекомендацій є аудіо- та візуальний
супровід, спрямований на ефективне засвоєння фонетичного матеріалу.
Навчально-методичні рекомендації містять 60 мультипланових вправ та
завдань, виконання яких сприяє формуванню у студентів фонетичної
компетентності на сегментному рівні. Запропоновані рекомендації можна
використовувати як на аудиторних заняттях, так і для самостійної роботи
студентів.