Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кирій, Анастасія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-05T15:26:30Z | |
dc.date.available | 2024-02-05T15:26:30Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Методичні рекомендації для занять з настановно-корективного курсу фонетики англійської мови : навч. посібник для студентів І курсу / уклад. А. С. Кирій. - К., Вид. центр КНЛУ, 2024. - 52 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5700 | |
dc.description.abstract | Щоб допомогти студентам першого курсу, що вивчають англійську як другу іноземну мову, в освоєнні фонетичної частини мови, були розроблені методичні рекомендації для настановно-корективного курсу фонетики. Актуальність розробки методичних рекомендацій зумовлена відсутністю ілюстрованого посібника-довідника з інструкціями щодо артикуляції звуків особливостей просодії в американському та британському різновидах англійської мови. Навчально-методичні рекомендації з настановно-корективного курсу фонетики англійської мови розроблено для студентів І курсу першого (бакалаврського) рівня, які здобувають вищу освіту за напрямком підготовки 035 Філологія. У запропонованих рекомендаціях враховано основні положення робочої програми з другої іноземної мови (англійської). Рекомендації розроблено на основі системного підходу. Характерною особливістю навчально-методичних рекомендацій є аудіо- та візуальний супровід, спрямований на ефективне засвоєння фонетичного матеріалу. Навчально-методичні рекомендації містять 60 мультипланових вправ та завдань, виконання яких сприяє формуванню у студентів фонетичної компетентності на сегментному рівні. Запропоновані рекомендації можна використовувати як на аудиторних заняттях, так і для самостійної роботи студентів. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | glossary | en_US |
dc.subject | English Phonetics | en_US |
dc.title | Методичні рекомендації для занять з настановно-корективного курсу фонетики англійської мови | en_US |
dc.type | Book | en_US |