dc.contributor.author |
Ганенко, Артем Геннадійович |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-02T12:01:49Z |
|
dc.date.available |
2019-12-02T12:01:49Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Ганенко А. Г. Феномен локалізації при перекладі відеоігор (на матеріалі сюжетної складової відеоігор компаній Bethesda Softworks та Bethesda Game Studious) : дипломна робота з перекладознавства / А. Г. Ганенко ; наук. кер. П. М. Бокова ; Київ. нацю лінгв. ун-т. - К., 2019. - 101 с. = Ganenko A. El fenomeno de localizacion (basado en el guion de los videojuegos de companias Bethesda Softworks y Bethesda Game Studios ; tutora académica : P. Bokova ; KNLU. - K., 2019. - 101 P. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/572 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність дослідження обумовлена ґрунтовно недослідженим феноменом локалізації відеоігор, який за останні десятиліття набув ледь не домінуючого положення серед всіх інших медійних сфер міжкультурного перекладу. Причинами цьому є: недооцінення такого виду міжкультурної комунікації, як відеоігри,
недооцінення такого жанру медійної дистрибуції, що спричинена відносною новизною такої форми інтерактивного мистецтва, а також упередження окремих груп населення щодо несерйозності будь-якого прояву ігрового перекладу. Ця робота спрямована на підтверджені хибності всіх тверджень такого роду, яка є беззаперечною.
Мета дослідження полягає в перекладацькому, лінгвістичному та екстралінгвістичному аналізі сюжетної складової в рамках відеоігрового дискурсу, на матеріалі відеоігор компанії Bethesda, виявлення закономірностей при перекладі цих явищ та їх класифікація. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Феномен локалізації при перекладі відеоігор (на матеріалі сюжетної складової відеоігор компаній Bethesda Softworks та Bethesda Game Studious) |
en_US |
dc.title.alternative |
El fenomeno de localizacion (basado en el guion de los videojuegos de companias Bethesda Softworks y Bethesda Game Studios |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |