Abstract:
Курсова робота має на меті розглянути теоретичні аспекти та практичні підходи до навчання складеного іменного присудка. Акцент зроблено на аналізі навчальних програм та підручників із метою вдосконалення методики навчання цієї граматичної конструкції на уроках української мови для учнів 8 класу. У першому розділі роботи розглянуто теоретичні аспекти складеного іменного присудка, включно з його класифікацією, структурою та семантичними відтінками. Досліджено різні варіанти складеного іменного присудка та їхні відмінності від складеного дієслівного присудка.
У другому розділі роботи проаналізовано навчальні програми та підручники для 8 класу з української мови. Опрацьовано методолічну базу, яка допоможе при вивченні складеного іменного присудка, та впроваджено рекомендації для вчителів. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, чотирьох розроблених вправ. Обсяг роботи становить 27 сторінок. У списку використаної літератури налічується 30 джерел.