Abstract:
У сучасному інформаційному суспільстві читацька компетентність є важливою навичкою для кожної людини. Вона дозволяє не лише розуміти прочитане, але й критично мислити, аналізувати інформацію та використовувати її для власного розвитку. Обрано тему курсової роботи «Формування читацької компетентності в учнів закладів загальної середньої освіти на уроках української літератури».
У першому розділі розглядаються поняття читацької компетентності, її структура та зміст. Аналізуються особливості формування читацької компетентності в умовах Нової української школи та на уроках української літератури. Головною метою реформи і, відповідно, Нової української школи є формування громадянина, здатного приймати зважені рішення, вирішувати необхідні проблеми, спираючись на набуті знання, уміння, навички, компетенції. У другому розділі описуються методи, прийоми та форми організації формування читацької компетентності учнів. Пропонується методика формування читацької компетентності учнів 6 класу на уроці української літератури на прикладі байки Г. Сковороди "Бджола і Шершень".