Короткий опис(реферат):
Реформа Нової української школи відкриває нові можливості для створення сприятливого середовища навчання, де кожен учень може відчути свою успішність. Це, в свою чергу, сприятиме підвищенню мотивації до навчання, формуванню позитивного ставлення до світу, розвитку впевненості у власних силах та інтелектуальних здібностей. Саме тому тема "Створення ситуації успіху в кожного учня на уроках української літератури в ЗЗСО" є надзвичайно актуальною на сучасному етапі розвитку освіти. У першому розділі роботи було проведено аналіз понять «успіх» та «ситуація успіху» та їх створення. Описано психолого-педагогічні умови для створення ситуації успіху на уроках та розглянуто шляхи реалізації цього підходу на уроках української літератури. У другому розділі роботи проаналізовано процес і результати застосування методів та прийомів створення ситуацій успіху на уроках української літератури. Також були надані рекомендації для педагога щодо організації ситуації успіху на уроках, спрямованих на підвищення мотивації учнів, підвищення їхньої самооцінки та досягнення кращих результатів у навчанні.