Abstract:
Дослідження присвячене лінгвістичним засобам викликання емоцій у сучасному англомовному рекламному дискурсі. Предметом дослідження є емоційне звернення та поклик текстів англомовного рекламного дискурсу. Підсумки дослідження показали, що рекламний дискурс тяжіє до апеляції до саме позитивних емоцій, що зумовлене легкістю та ефективністю цих емоцій у приверненні та утриманні уваги до себе та контрастом із доволі жорстокою та похмурою реальністю. Крім того, виявлено, що невербальний прояв емоцій є дуже популярним, адже природно людина швидше сприймає інформацію подану візуально. Синтаксис сучасних англомовних реклам характеризується домінуванням простих та складних повних двоскладних речень, спричинений спрощеною структурою рекламного тексту та необхідністю лаконічної подачі інформації з одночасним збереженням усіх параметрів цього дискурсу. Опозиція між розповідними та наказовими видами речень свідчить про бажання маркетологів замаскувати та мінімізувати очевидність маніпулятивного впливу на критичність мислення споживачів.