Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Засоби викликання емоцій у сучасному англомовному рекламному дискурсі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тищенко, Катерина Олексіївна
dc.date.accessioned 2024-05-13T13:01:25Z
dc.date.available 2024-05-13T13:01:25Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Тищенко К. С. Засоби викликання емоцій у сучасному англомовному рекламному дискурсі = Emotion Evoking in Modern English Advertising Discourse : курсова робота / К. О. Тищенко ; наук. кер. Пініч І. П. ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 39 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5766
dc.description.abstract Дослідження присвячене лінгвістичним засобам викликання емоцій у сучасному англомовному рекламному дискурсі. Предметом дослідження є емоційне звернення та поклик текстів англомовного рекламного дискурсу. Підсумки дослідження показали, що рекламний дискурс тяжіє до апеляції до саме позитивних емоцій, що зумовлене легкістю та ефективністю цих емоцій у приверненні та утриманні уваги до себе та контрастом із доволі жорстокою та похмурою реальністю. Крім того, виявлено, що невербальний прояв емоцій є дуже популярним, адже природно людина швидше сприймає інформацію подану візуально. Синтаксис сучасних англомовних реклам характеризується домінуванням простих та складних повних двоскладних речень, спричинений спрощеною структурою рекламного тексту та необхідністю лаконічної подачі інформації з одночасним збереженням усіх параметрів цього дискурсу. Опозиція між розповідними та наказовими видами речень свідчить про бажання маркетологів замаскувати та мінімізувати очевидність маніпулятивного впливу на критичність мислення споживачів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject рекламний дискурс (реклама) en_US
dc.subject емоції en_US
dc.subject апеляція (звернення) en_US
dc.subject лінгвістичні засоби en_US
dc.title Засоби викликання емоцій у сучасному англомовному рекламному дискурсі en_US
dc.title.alternative Emotion Evoking in Modern English Advertising Discourse en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу