dc.contributor.author |
Сергієнко, Вікторія Геннадіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-16T11:10:20Z |
|
dc.date.available |
2024-05-16T11:10:20Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Сергієнко В. Г. Мовні засоби емоційного переконання в сучасному медійному дискурсі = Language Means of Emotional Persuasion in Modern Media Discourse : курсова робота / В. Г. Сергієнко ; наук. кер. І. П. Пініч ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 26 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5797 |
|
dc.description.abstract |
Aim: The aim of the term paper is to research and analyze the main linguistic
means of emotional persuasion in modern media discourse. Tasks: To achieve the research aim, the following tasks will be undertaken:
1) to identify the notion “emotional persuasion” and define its features;
2) to outline the main features of modern media discourse;
3) to study the specifics of emotional persuasion in media discourse;
4) to research phonetic, grammatical and syntactic means of emotional
persuasion in modern English media discourse;
5) to analyze the pragmatic design of emotional persuasion in modern media
discourse. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
emotional persuasion |
en_US |
dc.subject |
manipulation |
en_US |
dc.subject |
media discourse |
en_US |
dc.subject |
political speech |
en_US |
dc.subject |
deepfakes |
en_US |
dc.title |
Мовні засоби емоційного переконання в сучасному медійному дискурсі |
en_US |
dc.title.alternative |
Language Means of Emotional Persuasion in Modern Media Discourse |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |