Repository of
Kyiv National Linguistic University

Мовні засоби емоційного переконання в сучасному медійному дискурсі

Show simple item record

dc.contributor.author Сергієнко, Вікторія Геннадіївна
dc.date.accessioned 2024-05-16T11:10:20Z
dc.date.available 2024-05-16T11:10:20Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Сергієнко В. Г. Мовні засоби емоційного переконання в сучасному медійному дискурсі = Language Means of Emotional Persuasion in Modern Media Discourse : курсова робота / В. Г. Сергієнко ; наук. кер. І. П. Пініч ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 26 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5797
dc.description.abstract Aim: The aim of the term paper is to research and analyze the main linguistic means of emotional persuasion in modern media discourse. Tasks: To achieve the research aim, the following tasks will be undertaken: 1) to identify the notion “emotional persuasion” and define its features; 2) to outline the main features of modern media discourse; 3) to study the specifics of emotional persuasion in media discourse; 4) to research phonetic, grammatical and syntactic means of emotional persuasion in modern English media discourse; 5) to analyze the pragmatic design of emotional persuasion in modern media discourse. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject emotional persuasion en_US
dc.subject manipulation en_US
dc.subject media discourse en_US
dc.subject political speech en_US
dc.subject deepfakes en_US
dc.title Мовні засоби емоційного переконання в сучасному медійному дискурсі en_US
dc.title.alternative Language Means of Emotional Persuasion in Modern Media Discourse en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account