Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондарчук, Ірина Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2024-05-17T06:51:48Z | |
dc.date.available | 2024-05-17T06:51:48Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Бондарчук І. І. Основні напрями вдосконалення процесу навчання іноземної мови в сучасному закладі загальної середньої освіти України : курсова робота з педагогіки / І. І. Бондарчук ; наук. кер. М. І. Соловей ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 46 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5814 | |
dc.description.abstract | Мета курсової роботи: обґрунтувати причини, ключові фактори та сутність формування сучасного підходу до навчання англійської мови у закладах загальної середньої освіти України, виявити напрями вдосконалення освітнього процесу, зокрема у рамках навчання англійської мови, проаналізувати ефективні шляхи їх втілення в освітній процес, продемонструвати використання новітнього підходу до навчання англійської мови на прикладах освітніх закладів України. Під час написання курсової роботи були використані такі методи: аналіз, узагальнення та порівняння матеріалів на основі науково-педагогічної та методичної літератури, посібника, а також Інтернет-джерел. Курсова робота складається зі вступу, 2 розділів, висновків, резюме українською та англійською мовами, списку використаної літератури і 1 додатку. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Київ. нац. лінгв. ун-т. | en_US |
dc.subject | англійська мова | en_US |
dc.subject | англійська | en_US |
dc.subject | комунікативно-діяльнісний підхід | en_US |
dc.subject | компетентнісний підхід | en_US |
dc.subject | інтерактивні методи | en_US |
dc.subject | foreign language | en_US |
dc.subject | English | en_US |
dc.subject | communicative-activity approach | en_US |
dc.subject | competency-based approach | en_US |
dc.title | Основні напрями вдосконалення процесу навчання іноземної мови в сучасному закладі загальної середньої освіти України | en_US |
dc.type | Other | en_US |