Browsing III курс by Title

Sort by: Order: Results:

  • Ліхтанська, Тетяна Іванівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Темою дослідження є система позакласної виховної роботи. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування сутності позакласної виховної роботи та визначення сучасних її методів. У першому розділі аналізуються психолого-педагогічні ...
  • Костель, Катерина Романівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета курсової роботи – дослідити процес вивчення іноземної мови у закладах освіти України та труднощі, які виникають; обґрунтувати сутність і зміст самореалізації учнів сучасного ліцею у професійному й особистісному плані, ...
  • Тимченко, Марина Владиславівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Суспільна та педагогічна значущість проблеми зумовили вибір теми курсової роботи «Використання інтерактивних методів під час навчання молодших школярів». У першому розділі розкрито сутність інтерактивних методів та ...
  • Савчук, Марина Сергіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета роботи - обґрунтувати сутність і зміст стилів поведінки батьків у сімейному вихованні, дослідити особливості впливу стилю поведінки батьків на соціальний розвиток підлітка. У першому розділі підкреслено важливість ...
  • Іванчук, Ірина Василівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Метою дослідження є розкрити сутність і зміст педагогіки партнерства вчителя і сім’ї, проаналізувати ефективні шляхи її формування і реалізації в сучасній Україні. У процесі написання курсової роботи були використані такі ...
  • Малафіюк, Софія Володимирівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета роботи -обґрунтувати сутність, структуру, напрями, зміст діяльності класного керівника сучасної гімназії, дослідити ефективні шляхи його її діяльності в умовах сучасної гімназії. У першому розділі роботи обґрунтовано ...
  • Бондарчук, Ірина Ігорівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета курсової роботи: обґрунтувати причини, ключові фактори та сутність формування сучасного підходу до навчання англійської мови у закладах загальної середньої освіти України, виявити напрями вдосконалення освітнього ...
  • Гаращенко, Ксенія Анатоліївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета курсової роботи – на основі аналізу наукових і навчальних джерел визначити педагогічне спілкування як творчий процес. У роботі розкрито різні моделі поведінки педагога у спілкуванні з учнями на заняттях: модель ...
  • Громей, Ангеліна Володимирівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    У контексті порівняльного аналізу освітніх систем України та Іспанії важливо враховувати, як культурні, історичні та економічні особливості впливають на формування та реалізацію освітньої політики. Наприклад, Іспанія, як ...
  • Перепелиця, Вероніка Сергіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Метою роботи є дослідження проблем контролю, перевірки та оцінювання знань учнів та шляхи їх розв’язання. Метою роботи є дослідження проблем контролю, перевірки та оцінювання знань учнів та шляхи їх розв’язання. У сучасних ...
  • Мельник, Анна Анатоліївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета дослідження − вивчення досвіду впровадження білінгвального навчання у закладах загальної середньої освіти та пошук шляхів ефективнох реалізації такого навчання. В умовах зростання вимог суспільства до набуття особистістю ...
  • Сидоренко, Марина Євгеніївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Курсова робота присвячена вивченню розвитку методів навчання в умовах онлайн освіти. Мета дослідження - проаналізувати різні методи дистанційного режиму, застосування сучасних інноваційних технологій у вивченні іноземної ...
  • Корицька, Марія Олексіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета дослідження розглядається в двох важливих аспектах: теоретичному та практичному. У теоретичній частині визначається загальний теоретичний склад інклюзивної освіти, який включає в себе аналіз концепцій, підходів та ...
  • Пащенко, Марія Євгенівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    В умовах удосконалення освіти в Україні, наша держава не могла залишитися осторонь від розвитку такого напрямку як інклюзивна освіта, яка розрахована на дітей з особливими освітніми потребами, яким необхідна додаткова ...
  • Коземчук, Наталія Василівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    В умовах коли у нашій країні розгорнулася повномасштабна війна, громадянське виховання набуває особливої актуальності у житті кожної особи. Значущість підтримки та розвитку демократичного громадянського суспільства в Україні ...
  • Левчук, Євгенія Федорівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета роботи – обґрунтувати сутність і зміст освітніх (навчальних і виховних) завдань предмета «Іноземна мова» в сучасній гімназії, розкрити ефективні шляхи навчання і виховання учнів сучасної гімназії під час навчання ...
  • Малець, Вікторія Сергіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Вибір даної теми обумовлений важливістю розвитку громадянської позиції у молодого покоління та значенням іноземної мови у цьому процесі. Громадянське виховання включає в себе розуміння основних цінностей суспільства, уміння ...
  • Качур, Анастасія Сергіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета курсової роботи- обґрунтувати сутність і зміст громадянського виховання в сучасних умовах, проаналізувати ефективні шляхи його здійснення в освітньому процесі з іноземної мови у сучасній гімназії. Під час написання ...
  • Курчак, Мар'яна Мирославівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Метою курсової роботи є дослідження сучасних тенденцій розвитку освіти в Німеччині та США та визначення їх впливу на розвиток освіти в Україні. Дослідження освітніх систем різних країн дозволяє виявити успішні практики, ...
  • Струкало, Єлизавета Сергіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета дослідження: визначити сутність, зміст, шляхи сімейного виховання молодшого підлітка, проаналізувати умови його ефективного здійснення в сучасних умовах. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account