Abstract:
Мета курсової роботи – на основі аналізу наукових і навчальних джерел визначити педагогічне спілкування як творчий процес. У роботі розкрито різні моделі поведінки педагога у спілкуванні з учнями на заняттях: модель дикторська («Монблан»); модель неконтактна («Китайська стіна»); модель диференційованої уваги («Локатор»); модель гіпорефлексивна; модель гіперрефлексивна («Гамлет»); модель негнучкого реагування («Робот»); модель авторитарної взаємодії («Я – сам»); модель активної взаємодії («Союз»). У роботі розкрито різні моделі поведінки педагога у спілкуванні з учнями на заняттях: модель дикторська («Монблан»); модель неконтактна («Китайська стіна»); модель диференційованої уваги («Локатор»); модель гіпорефлексивна; модель гіперрефлексивна («Гамлет»); модель негнучкого реагування («Робот»); модель авторитарної взаємодії («Я – сам»); модель активної взаємодії («Союз»).