dc.contributor.author |
Гаращенко, Ксенія Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-27T09:02:28Z |
|
dc.date.available |
2024-05-27T09:02:28Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Гаращенко К. А. Педагогічне спілкування як творчий процес : курсова робота з педагогіки / К. А. Гаращенко ; наук. кер. В. В. Кудіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 36 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6031 |
|
dc.description.abstract |
Мета курсової роботи – на основі аналізу наукових і навчальних джерел визначити педагогічне спілкування як творчий процес. У роботі розкрито різні моделі поведінки педагога у спілкуванні з учнями на заняттях: модель дикторська («Монблан»); модель неконтактна («Китайська стіна»); модель диференційованої уваги («Локатор»); модель гіпорефлексивна; модель гіперрефлексивна («Гамлет»); модель негнучкого реагування («Робот»); модель авторитарної взаємодії («Я – сам»); модель активної взаємодії («Союз»). У роботі розкрито різні моделі поведінки педагога у спілкуванні з учнями на заняттях: модель дикторська («Монблан»); модель неконтактна («Китайська стіна»); модель диференційованої уваги («Локатор»); модель гіпорефлексивна; модель гіперрефлексивна («Гамлет»); модель негнучкого реагування («Робот»); модель авторитарної взаємодії («Я – сам»); модель активної взаємодії («Союз»). |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
етапи спілкування |
en_US |
dc.subject |
освіта |
en_US |
dc.subject |
педагогічне спілкування |
en_US |
dc.subject |
педагогічний такт |
en_US |
dc.subject |
стилі спілкування |
en_US |
dc.subject |
stages of communication |
en_US |
dc.subject |
education |
en_US |
dc.subject |
pedagogical communication |
en_US |
dc.title |
Педагогічне спілкування як творчий процес |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |