Repository of
Kyiv National Linguistic University

Імідж педагога в загальній системі взаємодії в умовах сучасного закладу загальної середньої освіти України

Show simple item record

dc.contributor.author Савченко, Яна Сергіївна
dc.date.accessioned 2024-05-17T11:08:58Z
dc.date.available 2024-05-17T11:08:58Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Савченко Я. С. Імідж педагога в загальній системі взаємодії в умовах сучасного закладу загальної середньої освіти України : курсова робота з педагогіки / Я. С. Савченко ; наук. кер. М. І. Соловей ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 27 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5854
dc.description.abstract Мета дослідження: розкрити сутність і зміст іміджу сучасного педагога, проаналізувати ефективні шляхи його формування й реалізації в умовах сучасного закладу загальної середньої освіти в Україні. Для досягнення мети та розв’язання поставлених завдань було застосовано такі методи дослідження: теоретичні – вивчення та аналіз психолого-педагогічних джерел, систематизація та узагальнення педагогічного досвіду з формування іміджу педагога серед учнів середньої школи; методи ідеалізації – позбавлення вчителя негативних рис і наділення педагога певними гіпотетичними властивостями, які змінюють імідж особистості на краще. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, резюме українською та англійською мовами, списку використаної літератури і додатків. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject імідж педагога en_US
dc.subject ЗЗСО en_US
dc.subject вплив іміджу en_US
dc.subject складові іміджу en_US
dc.subject способи формування іміджу en_US
dc.subject teacher's image en_US
dc.subject secondary school en_US
dc.subject influence of image en_US
dc.subject components of image en_US
dc.subject methods of image formation en_US
dc.title Імідж педагога в загальній системі взаємодії в умовах сучасного закладу загальної середньої освіти України en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account