dc.contributor.author |
Заляжко, Олександра Тарасівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-22T12:01:12Z |
|
dc.date.available |
2024-05-22T12:01:12Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Заляжко Т. О. Словотвірні морфологічні шляхи номінації німецьких термінів маркетингу = Wortbildungsmorphologische Methoden zur benennung von Deutschen Marketingbegriffen: курсова робота / О. Т. Заляжко ; наук. кер. О. В. Петрочук ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 36 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5931 |
|
dc.description.abstract |
Дана курсова робота присвячена вивченню формування фахової
термінології в галузі маркетингу та аналізу можливостей морфологічної
словотворчості для найменування понять. Робота містить як теоретичний, так і
практичний аспекти дослідження. У теоретичній частині аналізуються основні
поняття словотвору, процеси словотворення в німецькій мові та особливості
маркетингової термінології. Практична частина включає вивчення використання
різних методів словотворення в німецькій маркетинговій термінології.
Матеріали для дослідження були взяті з різноманітних джерел, включаючи
літературні енциклопедії, словники, наукові дослідження в галузі філології та
лінгвістики, а також онлайн-ресурси з доступом до наукових статей та
монографій. Для класифікації та систематизації німецьких маркетингових
термінів використовувалися дескриптивний метод, метод визначення з словника
та аналітичний метод.
Робота успішно досягла своїх цілей, спрямованих на вивчення
номінативних засобів морфологічного словотвору в маркетингу. Вона надає
глибоке уявлення про структуру та розвиток маркетингової термінології в
німецькій мові. Результати дослідження вказують на важливість вивчення
фахової мови маркетингу для розвитку економічних відносин та міжнародного
спілкування. |
en_US |
dc.language.iso |
de |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
cловотвір |
en_US |
dc.subject |
термінологія |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
афіксація |
en_US |
dc.subject |
композиція |
en_US |
dc.subject |
абревіація |
en_US |
dc.subject |
конверсія |
en_US |
dc.subject |
Wortbildung |
en_US |
dc.subject |
Terminologie |
en_US |
dc.subject |
Marketing |
en_US |
dc.subject |
Affixierung |
en_US |
dc.subject |
Komposition |
en_US |
dc.subject |
Abkürzung |
en_US |
dc.subject |
Konversion |
en_US |
dc.title |
Словотвірні морфологічні шляхи номінації німецьких термінів маркетингу |
en_US |
dc.title.alternative |
Wortbildungsmorphologische Methoden zur benennung von Deutschen Marketingbegriffen |
en_US |
dc.type |
Animation |
en_US |