Repository of
Kyiv National Linguistic University

Словотвірні морфологічні шляхи номінації німецьких термінів маркетингу

Show simple item record

dc.contributor.author Заляжко, Олександра Тарасівна
dc.date.accessioned 2024-05-22T12:01:12Z
dc.date.available 2024-05-22T12:01:12Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Заляжко Т. О. Словотвірні морфологічні шляхи номінації німецьких термінів маркетингу = Wortbildungsmorphologische Methoden zur benennung von Deutschen Marketingbegriffen: курсова робота / О. Т. Заляжко ; наук. кер. О. В. Петрочук ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 36 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5931
dc.description.abstract Дана курсова робота присвячена вивченню формування фахової термінології в галузі маркетингу та аналізу можливостей морфологічної словотворчості для найменування понять. Робота містить як теоретичний, так і практичний аспекти дослідження. У теоретичній частині аналізуються основні поняття словотвору, процеси словотворення в німецькій мові та особливості маркетингової термінології. Практична частина включає вивчення використання різних методів словотворення в німецькій маркетинговій термінології. Матеріали для дослідження були взяті з різноманітних джерел, включаючи літературні енциклопедії, словники, наукові дослідження в галузі філології та лінгвістики, а також онлайн-ресурси з доступом до наукових статей та монографій. Для класифікації та систематизації німецьких маркетингових термінів використовувалися дескриптивний метод, метод визначення з словника та аналітичний метод. Робота успішно досягла своїх цілей, спрямованих на вивчення номінативних засобів морфологічного словотвору в маркетингу. Вона надає глибоке уявлення про структуру та розвиток маркетингової термінології в німецькій мові. Результати дослідження вказують на важливість вивчення фахової мови маркетингу для розвитку економічних відносин та міжнародного спілкування. en_US
dc.language.iso de en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject cловотвір en_US
dc.subject термінологія en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject афіксація en_US
dc.subject композиція en_US
dc.subject абревіація en_US
dc.subject конверсія en_US
dc.subject Wortbildung en_US
dc.subject Terminologie en_US
dc.subject Marketing en_US
dc.subject Affixierung en_US
dc.subject Komposition en_US
dc.subject Abkürzung en_US
dc.subject Konversion en_US
dc.title Словотвірні морфологічні шляхи номінації німецьких термінів маркетингу en_US
dc.title.alternative Wortbildungsmorphologische Methoden zur benennung von Deutschen Marketingbegriffen en_US
dc.type Animation en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account