dc.contributor.author |
Ковальчук, Дарина Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-22T12:02:09Z |
|
dc.date.available |
2024-05-22T12:02:09Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Ковальчук Д. В. Роль метафори в сучасних німецьких та українських рекламних текстах = Die Rolle der Metapher in zeitgenössischen deutschen und ukrainischen Werbetexten: курсова робота / Д. В. Ковальчук ; наук. кер М. В. Гамзюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 44 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5932 |
|
dc.description.abstract |
Курсова робота присвячена вивченню ролі метафори в сучасних
рекламних текстах німецької та української мов. Дослідження спрямоване на
аналіз використання метафор у рекламних повідомленнях з метою розкриття
їхнього впливу на сприйняття та емоційну реакцію аудиторії. Робота
розглядає загальні та відмінні особливості використання метафор в
рекламних текстах обох мов, враховуючи культурні та лінгвістичні
відмінності. В основі дослідження лежить порівняльний аналіз рекламних
матеріалів з обох країн з виокремленням схожих та відмінних рис у
використанні метафоричних засобів. Особлива увага приділяється
культурним символам, що використовуються у метафорах, а також їхньому
впливу на цільову аудиторію. Результати дослідження сприятимуть кращому
розумінню та аналізу механізмів рекламного впливу з використанням
метафоричної мови в контексті культурних та лінгвістичних особливостей
кожної з розглянутих мов. |
en_US |
dc.language.iso |
de |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.title |
Роль метафори в сучасних німецьких та українських рекламних текстах |
en_US |
dc.title.alternative |
Die Rolle der Metapher in zeitgenössischen deutschen und ukrainischen Werbetexten |
en_US |
dc.type |
Animation |
en_US |