Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Буділов, Михайло Михайлович
dc.date.accessioned 2019-12-06T11:41:12Z
dc.date.available 2019-12-06T11:41:12Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Буділов М. М. Управління формуванням іміджу організації : магістерська робота / М. М. Буділов ; наук. кер. В. Л. Смагін ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019. - 94 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/603
dc.description.abstract Актуальність дослідження. Імідж організації відображається як посередник у взаємовідносинах з діловими партнерами, працівниками, суспільством та створюється шляхом стратегічного планування діяльності організації. В сучасних умовах серед організацій є велика боротьба за кожного окремого споживача, де ринкова економіка вимагає досягнення успіху в іміджі організації. Імідж це – чинник та елемент, який безпосереднім чином впливає на конотацію клієнтського сприйняття. За допомогою іміджу можливе стратегічне досягнення організаційних цілей, обумовлених провідними сторонами діяльності та перспективно сформульованих. Менеджери з кожним кроком працюють над формуванням іміджу організації, причому ця робота ніколи не припиняється, імідж- це обличчя організації, який впроваджується роками. Імідж – річ уразлива, яку потрібно цілодобово протягом існування організації підтримувати. Імідж є уявним представленням про організацію, яке формується в свідомості суспільства. Метою даної магістерської є розробка рекомендацій та теоретичних засад з формування іміджу. en_US
dc.subject імідж організації en_US
dc.subject мета формування корпоративного іміджу en_US
dc.subject паблік рілейшнз en_US
dc.subject image of the organization en_US
dc.subject the purpose of forming a corporate image en_US
dc.subject public relations en_US
dc.subject паблик рилейшнз en_US
dc.subject цель формирования корпоративного имиджа en_US
dc.subject имидж организации en_US
dc.title Управління формуванням іміджу організації en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу